سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر دیواری سه بعدی برای دیوارهای مختلف خانه یکی از محبوب ترین مدل های پوستر دیواری است که تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت فضای پشت خانه و محیط هایی که در آن به کار‌ برده می شود، دارد.

 پوستر دیواری سه بعدی  در واقع نوعی دیوار پوش سه بعدی است که طرح ها و تصاویر سه بعدی جذابی روی آن چاپ و ظاهر می شود. ظاهر و جلوه پوستر سه بعدی برای پشت تلویزیون تاثیر بسیار زیادی در جذابیت دکوراسیون اتاق پذیرایی شما دارد. یکی از مهم ترین مواردی که در زیبایی پوستر سه بعدی تاثیر دارد، ابعاد و وضوح چاپ تصاویر‌ روی آن می باشد و به همین دلیل وقتی پوستر سه بعدی را برای پشت تلویزیون یا دیگر نقاط خانه و محل های دیگر نصب و اجرا می کنیم، جلوه فوق العاده ای را به خانه ما می بخشد.


                  

                   طرح گل با زمینه لمسه ای                   

 

                                   
        طرح گل صورتی با زمینه نسکافه ای                             

جنس پوستر سه بعدی مثل کاغذ دیواری های معمولی متنوع می باشد. پوستر‌ سه بعدی نسبت به سایر کاغذ دیواری ها و پوسترهای دیواری ها از جذابیت بیشتری برخوردار بوده و چشم نواز تر هستند. اگر به دنبال ایجاد فضایی شیک و مدرن در محیط خود هستید، از پوستر‌ سه بعدی استفاده نمایید.  این پوسترها علاوه بر اینکه یک پوشش فوق العاده مدرن و شیک برای خانه شما است، با جلوه سه بعدی خود تاثیرات زیادی روی دکوراسیون خانه گذاشته و باعث می شود افراد داخل خانه احساس بودن در یک فضای شیک و امروزی را داشته باشند.

               

                                      طرح گل کاغذی سه بعدی              

    
                                                طرح گوی سه بعدی 

فروش پوستر‌ سه بعدی دیوار‌ به دو صورت اقساطی و غیرحضوری انجام می پذیرد. این مورد یکی دیگر از فواید پوستر سه بعدی  است. در فضای اینترنت و فروشگاه های اینترنتی پوستر‌ سه بعدی، طرح های زیادی از پوستر‌ سه بعدی وجود دارد که هر شخص با توجه به ویژگی های دکوراسیون و سلایق شخصی خود، می تواند این محصول را خریداری نموده و در فضای مورد نظر نصب و اجرا نماید. شما پس از انتخاب طرح مورد پسندتان می توانید به صورت اینترنتی به خرید پوستر‌ سه بعدی مد نظرتان اقدام نمایید و از این محصول روی دیوارهای منزل خود استفاده کرده و لذت ببرید. فروش پوستر‌ سه بعدی به صورت اینترنتی و حضوری انجام می پذیرد و شما می توانید‌ با مراجعه به مراکز فروش این محصول، از مدل های مختلف آن دیدن کرده و خریداری نمایید. پوستر سه بعدی یک انتخاب بسیار هوشمند و جذاب برای این مکان هاست. همچنین در دفاتر تجاری، محیط های اداری، مغازه ها، بوتیک، بیمارستان و تمام محیط هایی که به نوعی نیازمند یک پوشش شیک و مدرن هستند، می توانند پوسترهای سه بعدی دیواری را امتحان کنند. نمود و جلوه این نوع پوسترها به گونه ای‌ می‌ باشد که صاحبان مغازه و فروشگاه ها با استفاده از آن، مشتریان بیشتری را جذب مغازه خود کرده و از همین رو سود و درآمد بیشتری را کسب می کنند. پس اگر شما نیز جزو این دسته صاحبان مشاغل هستید، فرصت را غنیمت شمرده و از این محصول بی نظیر در فضای کسب و کار خود استفاده نمایید.

             


                                  طرح برج ایفل از نمای پایین  

      
                                                               طرح پل بروکلین

شما با خرید این پوسترهای سه بعدی و نصب و اجرای آن روی دیوار خانه یا محل مورد نظرتان، صاحب یک محیط بسیار جذاب و لاکچری خواهید شد. پوستر سه بعدی یک انتخاب بی نظیر و فوق العاده برای خانه و محل کار شماست. پوستر به شما این امکان را می دهد چهره خود، منظره ای که دوست دارید، الگوهای زیبای هندسی، تصاویر‌ سلبریتی ها، افراد مشهور و هر طرح و نقشه دیگری را روی دیوار اجرا کنید.

               

                                          طرح تراس با نمای دریا   

    

                                                          طرح کوچه سرسبز

نمای لاکچری و مدرن این پوسترهای سه بعدی به شما در داشتن یک فضای فوق العاده جذاب و امروزی کمک می کند. تنوع طرح و رنگ و مدل این محصول به طراحان دکوراسیون این اجازه را می دهد از آن در دکوراسیون اتاق کودک، اتاق نوجوان، آشپزخانه و هر محل دیگری استفاده نموده و فضای آن جا را روح انگیز تر کنند.‌ بنابراین اگر از فضای اطراف و محیطی که در طول روز مدت زیادی را در آن صرف می کنید خسته شدید، پوسترهای سه بعدی بهترین گزینه برای شما می باشند.