سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

برتینو ساخت کجاست

برتینو ساخت کجاست

معرفی برند برتینو

برتینو

برتینو

 

 

مقدمه

امروزه نیاز به لوازم خانگی بادوام و با کیفیت نیاز هر مشتری است که با خرید اینگونه وسایل، به دنبال آسایش و ارامش در منزل خود است. این نیاز به خاطر این است که به طور روزانه از این وسایل استفاده می شود و مشتری انتظار دارد به ازای هزینه ای که می کند کالاهای بادوام و با کیفیتی داشته باشد. لوازم خانگی امروزه یکی از مهمترین ملزومات هر زندگی و خانه است. برتینو با وجود رقبای قدرتمند در بازار ایران، پا به تولید و فروش صنعت لوازم خانگی گذاشت و با شعار کیفیت در کنار قیمت مناسب و بهترین خدمات پس از فروش، کار خود را شروع کرد.

کیفیت: برای اینکه شعار کیفیت را جامه عمل بپوشاند محصولات خود را تماماً با ماشین آلات وارد شده از کشور ایتالیا و آلمان تولید می کند و قطعاتی که در محصولات خود استفاده می کند، از کشور کره جنوبی، ترکیه، ایتالیا و برترین تولید کنندگان ایرانی تهیه شده است.

قیمت: برتینو محصولات خود را با قیمتی کمتر از برندهای معروف بازار عرضه می کند. به دلیل اینکه از نیروی کار متخصص ایرانی و بهترین سیستمهای تولیدی بهینه شده استفاده می کند، قیمت تمام شده محصول کاهش پیدا کرده و قیمت نهایی محصول قابلیت رقابت با برندهای معروف وارداتی را دارد. سعی کرده ایم برای تمامی طبقات جامعه محصول درخور نیازشان را در سبد محصولاتمان داشته باشیم.

خدمات پس از فروش: بعد از فروش، کار ما تمام نمی شود و اتفاقا مرحله مهم تری آغاز می شود. برای اینکه به مشتری اطمینان دهیم که برتینو بعد از خرید هم در کنار وی خواهد بود، مرکز خدمات پس از فروش تینو سرویس را با بزرگترین شبکه نمایندگان در کل کشور (حتی روستاها و شهرهای کوچک) و بهره گیری از سیستمهای اطلاعاتی پیشرفته ایجاد کرده ایم تا در کوتاه ترین زمان بهترین خدمات را به مشتری ارائه نماییم. نظرسنجی بعد از هر گونه ارائه سرویس از مشتری انجام می شود و با تلاش و کوشش پرسنل برتینو توانسته ایم نمره بالای 95% رضایتمندی مشتری را کسب نماییم.

 

تاریخچه برتینو

مجموعه پارس ریتون با اتکا به تجربه ارزشمند خود در توزیع عمده لوازم خانگی در سطح کشور بعد از 15 سال تصمیم گرفت وارد عرصه تولید لوازم خانگی شود . این مجموعه که با 15 پرسنل شبکه توزیع قدرتمندی در زمینه واردات و توزیع لوازم خانگی داشت . تولد برتینو با ثبت برند برتینو در سال 1392 انجام شد. برتینو از ابتدا قدمهای خود را محکم برداشت و با جذب نیروی انسانی متخصص و مذاکره با شرکتهای خارجی و داخلی برای تهیه ماشین آلات تولیدی و تهیه قطعات با کیفیت، این برند را در سال 1393 تولید و به بازار عرضه کرد. در ابتدا محصولات تولیدی شامل اجاق گاز و یخچال فریزر می شد ولی به مرور زمان تنوع محصولات و مدلها رشد کرد.  

 

قطعات مورد استفاده در محصولات

هامنطور که گفته شد برتینو شعار خود را بر پایه کیفیت قرار داده است. از اینرو، بدیهی است که باید قطعات مورد استفاده در محصولاتش با کیفیت برتر باشند. برتینو طی 3 سال مذاکرات طولانی با شرکتهای تولید کننده قطعات لوازم خانگی از جمله کره جنوبی، ترکیه، ایتالیا، آلمان و روسیه انجام داد و موفق شد با چندین شرکت از بهترین تولید کنندگان آنها قرارداد همکاری تامین قطعه ببندد. همچنین در سطح کشور نیز با استفاده از اطلاعاتی که طی 15 سال از تولیدکنندگان لوازم خانگی به دست آورده بود و مذاکرات مجدد، برترین تولید کنندگان داخلی (مثل ورق، ولوم گاز، دستگیره درب یخچال و …) را پیدا کرد و با آنها قرارداد همکاری بست.

ماموریت برتینو

ماموریت برند در منشور سازمانی اش از همان ابتدا در قالب یک برنامه استراتژیک بلند مدت مشخص شده است. برتینو سعی دارد با ارائه محصولات با کیفیت، مونتاژ آنها در داخل کشور برای اشتغال زایی برای جوانان لایق و متخصص و کسب رضایت حداکثری مشتریان از استفاده از یک برند معتبر لوازم خانگی، ماموریت خود را به انجام رسانده و هدفهای بالاتری را دنبال نماید. در ضمن برتینو در حال ورود به بازارهای صادراتی جدید مثل عراق و ارمنستان و پاکستان است.

 

محصولات برتینو

برتینو محصولات متنوعی از لوازم خانگی را تولید میکند. این محصولات عبارت است از:

همانطور که ذکر شد در ابتدا با لوزام خانگی سنگین شروع کردیم و در حال حاضر تنوع های مختلفی از لوزم خانگی کوچک نیز در حال اضافه شدن به سبد محصولات برتینو است.

سعی نموده ایم در هر دسته محصول، انواع مدلها برای تمامی سلیقه ها تولید شود تا به سلیقه های مختلف مشتریان پاسخ داده شود. با وجود طیف وسیعی از وسایل خانگی برقی، به مرور زمان محصولات بیشتر را تحت نام برتینو به بازار عرضه خواهیم کرد.

 

ضمانت نامه با عنوان تینو سرویس

همانطور که ذکر شد بعد از فروش کار ما تمام نشده و مرحله جدیدی از خدمت دهی به مشتری آغاز می شود.  یک محصول با کیفیت مطمئنا یک ضمانت نامه معتبر نیز میخواهد تا اعتماد حداکثری مشتری را جلب نماید.

ضمانت نامه های تینو سرویس روی هر محصول از لحاظ زمان تفاوت دارد ولی از لحاظ کیفیت ارائه خدمات فرقی ندارد. ضمانت نامه هایی که تینو سرویس ارائه می دهد شامل:

  • تضمین بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان
  • گارانتی VIP برتینو
  • ضمانت کیفیت برتر

برتینو علاوه بر اطمینان از کیفیت خودش که این اطمینان را با دادن ضمانت کیفیت نشان می دهد، بر خدماتی که ارائه می دهد نیز بسیار مطمئن است. این یعنی یک مشتری از لحظه ورود به فروشگاه تا بعد از خرید و تا زمانی که نیاز داشته باشد. برتینو تضمین میدهد همواره کنارش بایستد و از محصول خود مراقبت کند.

تضمین اختصاصی

 
برتینو برای انواع محصولات خود ، ضمانت های مختلفی ارائه کرده است:
 
  • محصولات برودتی سرمایشی وارانتی پنج ساله بدون قید و شرط کمپرسور و 2 سال گارانتی و 10 سال تضمین تامین قطعات
  • محصولات گازسوز ازجمله اجاق گاز 2 سال گارانتی و 60 ماه تضمین تامین قطعات
  • محصولات شوینده ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی وارانتی 144 ماهه بدون قید و شرط  موتور و دو سال گارانتی و 60 ماه تضمین تامین قطعات 
  • دوازده سال تعویض موتور به نوعی کیفیت موتور را مادام العمر جلوه می دهد. این ضمانت یعنی خرید بی دغدغه برای یک زندگی راحت.

فروش اقساطی، طرحی برای نیاز امروز

امروزه با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور مسلما نمی توان انتظار داشت که یک خانواده ایرانی با سطح درآمد متوسط بتواند به سادگی لوازم خانگی مورد نیاز خود را تهیه نماید. از طرفی قیمت برند های خارجی با افزایش قیمت دلار روز به روز افزایش می یابد. بنابراین برتینو برای یافت راه حلی برای کمک به مشتریان عزیز با برخی از بانک های کشور که کارت های اعتباری خرد ارائه می دهند قراداد همکاری بسته است. نحوه استفاده از این طرح های به این گونه است که با تشکیل پرونده نزد بانک یک کارت خرید به شما ارائه می شود که با استفاده از آن می توانید در فروشگاه های طرف قرارداد بانک اقدام به خرید کالا نمایید و اقساط آن را به بانک پرداخت نمایید.

 

سهولت در دریافت خدمات پس از فروش

یکی از مشکلات مشتران در استفاده از گارانتی، نحوه رسیدگی و انجام تعهدات تضمین شده توسط شرکت گارانتی کننده است. برتینو با مکانیزه کردن روند رسیدگی به خدمات مشتریان خود در سایت خود، توانسته کلیه مراحل ثبت درخواست و دریافت خدمات را الکترونیکی نماید. یعنی اگر مشتری نیاز داشته باشد از گارانتی خود استفاده کند، دیگر لازم نیست ساعت ها وقت و هزینه صرف کند تا به نمایندگی برود. کافیست تنها با ثبت درخواست خود در سایت برتینو یا تماس با کارشناسان شرکت، منتظر باشد تا تمام مراحل خود به خود انجام گیرد. تمام این تمهیدات برای سهولت کار مشتری و مشتری مداری انجام گرفته است. 

 

برتینو در همه جا آماده خدمت

برتینو در بسیاری از شهر های بزرگ و کوچک ایران، و حتی در بسیاری از روستا ها دارای نمایندگی است. این یعنی، محصول خوب را دیگر لازم نیست در مراکز استان ها جست و جو کرد. تمام این نمایندگی ها زیر نظر دفتر مرکزی شرکت در اصفهان هستند. این یعنی تمام فعالیت ها، نحوه فروش، پیگیری، خدمات پس از فروش و نحوه برخورد با مشتری در این نمایندگی ها توسط دفتر مرکزی رصد می شود. تمام این عوامل باعث شده تا با افتخار اعلام کنیم که 95 درصد مصرف کنندگان از برند برتینو اعلام رضایت کرده اند.

 برتینو ساخت کجاست

تابلوی افتخارات برتینو

در طی دهه اخیر برتینو به پاس شایستگی خود در زمینه های مختلف تولید، مشتری مداری، خدمات پس از فروش عالی و .. توانسته تقدیر نامه هایی را از مراجع مختلف کشور کسب نماید.از آن جهت این تقدیرنامه ها و گواهینامه ها می تواند گواه بر عمل برتینو باشد که این گواهینامه ها توسط داوران و کارشناسان حرفه ای می باشد که مسلما بدون آزمایش و تست محصولات به هیچ عنوان این گواهینامه ها را صادر نمی کنند. تنها چند نمونه از افتخارات برتینو در زیر ذکر شده است:

انتخاب و خرید راحت

در دنیای امروزه تکنولوژی با سرعت بسیار بالای در حال پیشرفت است، برتینو نیز سعی کرده همگام با این رشد حرکت نماید. با ارائه بستر مناسب اینترنت و گوشی های هوشمند و رایانه های پرسرعت، برتینو بخش اعظم فروش خود را از طریق اینترنتی به انجام می رساند. در فروشگاه اینترنتی آسان جهاز که متعلق به مجموعه برتینو می باشد، علاوه بر محصولات برتینو، انواع محصولات لوازم خانگی عرضه شده است. این سایت با آدرس https://asanjahaz.com/  در دسترس همگان قرار گرفته است.شایان ذکر است که این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک دوستاره ، نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال و عضو اتحادیه کسب و کار مجازی کشور می باشد.  بنابراین به راحتی می توان به این سایت اعتماد و از آن خرید کرد.

کلمات کلیدی :

لوازم خانگی برتینو ، یخچال برتینو ،اجاق برتینو ، لباسشویی برتینو، ظرفشویی برتینو